Tenebros

TENÉBRĂ, tenebre, s. f. (Livr.; rar la sg.) întuneric deplin; întunecime, obscuritate, beznă. – Din fr. ténèbres, lat tenebrae

Făptură duplicitară mi-ar spune mulţi. Lumina zilei mă-ndeamnă să dansez în mijlocul oamenilor, să le-ascult poveştile, să alerg după curcubee imaginare, clădindu-mi visele din nori. Noaptea m-aduce pe pământ. Întunericu-mi potoleşte fiecare zbucium şi tot ceea ce pe zi părea esenţial, noaptea e pueril şi lipsit de semnificaţie.

În mine trăiesc două persoane diametral opuse: înger şi demon. În întuneric tot ce pot cuprinde cu privirea devine neimportant, iar monştrii ies la suprafaţă. Dacă vrei să mă iubeşti stai cu mine pe zi şi-ţi voi fi rază de soare. Dacă vrei să mă cunoşti, vino la miezul nopţii şi-o să vezi cea mai întunecată parte din mine. Aş vrea să-ţi fiu rază de soare mereu, să aduc doar lumină şi fericire dar în întuneric totul e mai clar. Dezmăţul organizat din jurul nostru, nebunia pe care-o numin noi viaţă mă lasă fără suflet noaptea şi doar atunci sunt eu. Când închid ochii fiecare gând e un cutremur, fiecare emoţie – o tornadă.

IMG_6552-horz

11866390_946302182078606_4008630309999249124_n

FACE

Benefit the POREfessional face primer

Revlon Colorstay Makeup for Combination/Oily Skin –  150 Buff

L.A. Girl PRO conceal HD – Toast

L’Oreal PARIS Accord Parfait Touche Magique – Rose Porcelain

Sleek Face Contour Kit – Light

ELF High Definition Powder

EYES

Nyx Jumbo Pencil – Milk

Clarins Eye Shimmer Pencil – 04 Turquoise Flash

Givenchy Ecrin Privé Private Felted Nudes quad

BH cosmetics 120 Eyeshadow Palette 3rd Edition

Rimmel London Scandal Eyes Rockin Curves Mascara

Kallos cosmetics Eyebrow Marker Pen – 01

Essence Eyebrow Stilist Set

LIPS

Olay Colormoist Lip Definer – 160 Cream Soda

Farmasi True Color Lipstick  – 22

Lasă un răspuns

